wtorek, 12 listopada 2013

Kobieta Kameleon: natural

Cześć dziewczyny!

Z dwudniowym opóźnieniem, ale jest! To już przedostatni tydzień makijażowej zabawy zorganizowanej przez Domi. Tym razem trzeba było zmalować makijaż w stylu no make up. Zadanie było dosyć trudne, szczególnie dla tych z nas, które na co dzień lubią mocniej pomalowane oczy! Przyznam szczerze, że w takim wydaniu bym nie wyszła np. na uczelnię, makijaż może być użyteczny jedynie wtedy, kiedy mam zaplanowany dzień w domu :P.




Makijaż prościutki, wykonany tylko jednym cieniem w kolorze kawy z mlekiem. Do tego biała kredka na linię wodną. Górną i dolną linię rzęs podkreśliłam czarnym cieniem, żeby było widać, że w ogóle mam oczy :P. Podkreśliłam brwi, rzęsy i voila! Delikatny, naturalny makijaż jest gotowy :).

A jak Wy czujecie się w delikatnym makijażu :)?

9 komentarzy:

  1. Świetny! Ja tylko w takim naturalnym czuję się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki makijaż lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żartujesz? absolutnie nie wyglądasz łyso! ten makijaż tak pięknie podkreślił Twoją urodę! bardzo mi się podobasz w takim wydaniu :) świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet czasem wyjdę w takim delikatnym oku, ale też zdecydowanie wolę mocniejsze podkreślenie, czuję się bardziej wyrazista wtedy :) Chociaż to też zależy, bo jak mocno podkreślę usta to delikatne oko mi też wystarczy.
    Fajnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, delikatny, naturalny makijaż :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne wyglądasz w każdym makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny delikates :) Pasuje Tobie bardzo :))

    OdpowiedzUsuń