wtorek, 19 listopada 2013

Lovely, Extra Lasting Lip Gloss, czyli matowe usta w wydaniu nude

Cześć dziewczyny!

Na tę pomadkę czekałam już chyba od połowy października. Zobaczyłam ją na blogu (jakże miałoby być inaczej?) i na tyle zapadła mi w pamięć, że gdy tylko nadszedł listopad, od razu szukałam jej w Rossmannie. Nowość od Lovely jest trwałą pomadką dającą matowe wykończenie ust. W ofercie są tylko trzy kolorki: nude, różowy oraz czerwony. Postawiłam na nude, ale mam jeszcze ochotę na różowy kolorek. 


Pomadkę nakłada się za pomocą aplikatora z gąbeczką. Samo opakowanie jest proste, nic w nim nie szwankuje. Kiedy pomadkę nakłada się na usta jest niesamowicie wodnista i po pierwszej aplikacji miałam wątpliwości, że z tego wyjdzie coś matowego. Całe szczęście po krótkiej chwili pomadka zastyga na ustach, dając piękny mat.


Aplikacja jest dosyć łatwa, jednak radzę robić to z lusterkiem, bo każde niedociągnięcia w obrębie konturu ust będą widoczne. Jeżeli chodzi o trwałość, to u mnie wytrzymała spokojnie kilka godzin, tj. około 4-5 godzin, aż do posiłku. Dodam, że posiłek też wytrzymuje przyzwoicie. Jak wspomniałam, pomadka zastyga, niczego nie brudzi. Daje specyficzne uczucie na ustach, na początku nie mogłam się przyzwyczaić, bo miałam wrażenie, że coś na nich mam, jednak po czasie nie było to uciążliwe. Zaraz po wyschnięciu pomadki mam wrażenie, że moje usta są otulone jedwabiem, jest to bardzo miłe i delikatne :). Po kilku godzinach noszenia pomadka może odznaczać się po wewnętrznej stronie ust (na granicy czerwieni wargowej i błony śluzowej jamy ustnej, mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :)). Pomadka sama z siebie nie wysuszyła mi ust, jednak jeśli usta są suche, to może pogłębiać nieprzyjemne uczucie suchych ust. Na to też znalazłam sposób - jako bazę nakładam pomadkę ochronną, a dopiero potem pomadkę Lovely. Taki zabieg absolutnie nie psuje matowego efektu, a usta są ochronione i przyjemniej się ją nosi.

Polecam ją wypróbować, w Rossmannie kosztuje około 8 zł. Za niewielkie pieniądze otrzymujemy przyzwoitą pomadkę, która pięknie wygląda na ustach!

Znacie ją? Już się skusiłyście :)? A może nie lubicie matowych pomadek?

22 komentarze:

  1. Świetnie wygląda jak wyschnie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zastanawiam się nad jej zakupem przy okazji -40% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się skuszę. Moja zakupowa lista na promocję w Rossie coraz bardziej się wydłuża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardziej podoba w wersji "zaraz po aplikacji".

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty zawsze musisz mnie kusić takimi rzeczami? No i zapragnęłam. Teraz nie odpuszczę, znajdę i posiądę. :D Wydaje się być świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolor, ale jak dorwę Rossmanna i jego promocję to na pewno jakiś kolor dla siebie wybiorę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się na nią skuszę na najbliższej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo świetnie wygląda ;) myślę, że sobie sprawię w weekend, za piątaka to jak za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłam sobie listę produktów, które chcę kupić na promocji -40% i wpisałam na nią ten błyszczyk.. ale zastanawiałam się czy na pewno go kupię.. teraz już wiem, że tak! Może nawet więcej kolorów. Wygląda przepięknie! Ale masz takie śliczne usta, że pewnie wszystko na nich pięknie wygląda ;) Na moich wąskich wargach to pewnie i tak będzie beznadzieja, ale kupię.. dla tego pięknego kolorku;P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja odkąd kupiłam Loreal trwałą błyszczyko pomadke i wysuszył mi ogromnie usta to zrezygnowałam z tego rodzaju produktów, ale ten wygląda na ustach naprawde super /:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego efektu na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i weź tu nie miej kompleksów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie jestem przekonana do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się na nią skusiłam tylko przy moich nieco wysuszonych ustach nie wygląda efektownie ;/
    Jak moje usteczka trochę zregeneruję to z przyjemnością będę używać tej pomadki bo jak za tak niską cenę jest niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ją ostatnio i faktycznie daje fajny efekt na ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekny kolor, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda na Twoich ustach <3 Też go posiadam i powoli zaczyna mi się już kończyć, także trzeba będzie się zaopatrzyć w drugą sztukę :) Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego.. Super odcień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś pięknego.. Super odcień.

    OdpowiedzUsuń