piątek, 11 grudnia 2015

Konturowanie na mokro? Nie taki diabeł straszny, jak go malują || Face Contour Mix z Kobo Professional

Cześć!

Konturowanie zawsze było dla mnie sporym wyzwaniem. Przez długi czas miałam wrażenie, że robię to źle, coś mi zawsze nie pasowało. Nadal nie uważam, żebym robiła to rewelacyjnie, jednak chcę pokazać Wam efekty konturowania na mokro. Od zawsze używałam do tego celu bronzerów w kamieniu. Ostatnio moim ulubieńcem stał się bronzer z Kobo Nubian Desert, śmiem twierdzić, że jest to najlepszy bronzer, jaki kiedykolwiek miałam. Bardzo lubię markę Kobo, dlatego też nie mogłam przejść obojętnie od nowości Face Contour Mix. Jest to nic innego, jak zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy. Chciałam się przekonać, która opcja - konturowanie na sucho czy na mokro - będzie dla mnie lepsza. Obawiałam się, że kompletnie nie będę umiała się posłużyć tym zestawem. Poniżej zobaczycie zestaw zdjęć, są to moje pierwsze kroki z konturowaniem na mokro, ale efekt bardzo mi się podoba :).





 Na powyższym zdjęciu mam makijaż jedynie oczu. Twarz jest całkowicie sauté.



 Nałożyłam podkład Max Factor Face Finity All Day Flawless 3in1 oraz kamuflaż pod oczy Catrice.


 Zaczynamy konturowanie! Należy pamiętać, że kremowe podkłady nakłada się na nieprzypudrowaną twarz. Użyłam jaśniejszego brązu z tej palety. Brąz nakładam w miejsca, które chcę wyszczuplić/schować, natomiast jasny kolor powinien znajdować się w miejscach, które mają być uwydatnione i rozjaśnione, skupiające światło i wzrok. 


Pozostało nic innego, jak rozetrzeć wszystkie granice. Do roztarcia ciemnego podkładu użyłam pędzla o stożkowym zakończeniu. Mój pędzelek otrzymałam od sklepu Born Pretty Store, ale występuje on także w zestawie tzw. chińskich puchaczy ;). Jasny podkład został roztarty płaskim pędzlem do podkładu Hakuro H51.


Całość przypudrowałam. Jest to konieczne, by zagruntować podkłady i scalić całość. Poza tym, podkłady do konturowania Kobo mają tłustawą konsystencję. Użyłam pudru ryżowego Pierre Rene. Na policzki naniosłam róż i rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator. 



I gotowe :)! Moim zdaniem jest różnica, twarz wybrała wielowymiarowości i nie jest płaska. 


Face Contour Mix kupiłam w Naturze za 12 zł w promocji. Cena regularna wynosi 19,99 zł. Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się kupić to kółeczko! Powiem szczerze, że efekt podoba mi się bardziej niż z użyciem zwykłego bronzera na policzki. Co najważniejsze, to na twarzy nie tworzy się sztuczna maska. Całość wygląda naprawdę naturalnie pomimo kilku warstw kosmetyków. Po kilku godzinach wygląda tak samo jak zaraz po nałożeniu. Na pewno obecne niskie temperatury sprzyjają noszeniu "cięższego" makijażu, nie wiem, jak będzie się to zachowywało latem. Póki co jestem bardzo zadowolona :)

42 komentarze:

  1. Próbowałam konturować twarz na mokro ale się poddałam. Może zakupię ten set z Kobo i spróbuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz boską twarz do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, fantastyczny efekt, ja właściwie używam tylko różu do podkreślenie kości policzkowych, nie robię pełnego konturu ale muszę to poćwiczyć bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na co dzień wolę konturowanie chyba na sucho, ale na większe wyjścia czasem zdarza mi się konturować na mokro mam wrażenie, że efekt jest wtedy bardziej wyraźny. :) Fajnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam konturowanie na mokro! Kremowa paleta Anastasia Beverly Hills oczarowała mnie na tyle, że się z nią nie rozstaję :) Mam nadzieję, że jak będę w Polsce to uda mi się też dorwać kółko z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydepiluj tego wąsa, to naprawdę widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, delikatny efekt uzyskalas :-) spodobał mi się Twój blog :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale powinnaś zdepilowc sobie wąs nad górna wargą .... bardzo widoczne są'.dziwne, że je masz skoro taka z ciebie znawczyni makijazu.poza ytm reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż - śliczne konturowanie :) również posiadam to kółeczko do konturowania z Kobo, jednak jakoś jak się spieszę rano to i tak sięgam po produkty suche, prasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie cały makijaż wygląda, podkład i konturowanie wygląda bardzo naturalnie i świeżo :) A co do wąsika, hm... Ludzie chyba nie wiedzą, że aparat troszkę "przekłamuje" i raczej krzywdy nikomu nie robisz posiadając go, większość kobiet go posiada i nie rozumiem tego szumu o to :)) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, efekt końcowy powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam konturowanie. Twoje jest bardzo delikatne i naturalne - o to w tym chodzi. Pięknie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Konturowanie robi swoje, ale tylko takie delikatne, bo to przesadnie jest bee :P

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również jestem zadowolona z tego kółeczka Kobo. Niedługo zrobię recenzje :) Nie masz czasem wrażenia , że lekko waży się na podkładzie przy większej ilości ? Może to u mnie wina podkładu ? ale z bardzo bliska widać jakby coś się działo nie tak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to produkt dość ciężki, więc przy większej ilości może być coś nie tak. Chociaż kiedyś nałożyłam go na całą twarz jako podkład i wszystko było w porządku :).

      Usuń
  19. Spodobał mi się Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tego spróbowałam i naprawdę było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie robiłaś to konturowanie na mokro ?? Bo efekt niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowa i piękna skóra to podstawa ;) Wspaniałe zdjęcia muszę czegoś takiego spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło świetnie ! Ja dopiero się uczę, ale raz lepiej raz gorzej mi wychodzi :) Obserwuję oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci to wyszło :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o magicznych właściwościach oleju kokosowego.
    Na pewno o niektórych nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń
  25. takie delikatne konturowanie świetne jest na codzień i dobrze wygląda w dziennym swietle.vbardzo fajnyvefekt

    OdpowiedzUsuń
  26. takie delikatne konturowanie świetne jest na codzień i dobrze wygląda w dziennym swietle.vbardzo fajnyvefekt

    OdpowiedzUsuń
  27. Też stosowałam konturowanie na mokro i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż! i super wyszło Ci to konturowanie :)

    aktualnie prowadzę konkurs, zapraszam do wzięcia udziału u mnie na blogu w którym rozdaję kilka fajnych kosmetyków :) LINK

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Nutrimax Green World Blueberry

    OdpowiedzUsuń

  31. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    Obat Wasir Dijual Di Apotik
    Obat Eksim Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  32. przed rozsmarowaniem wyglądałaś jak tygrysek :D bardzo pomocny post właśnie szukam czegoś dobrego do konturowania

    OdpowiedzUsuń