poniedziałek, 4 listopada 2013

Kobieta Kameleon: dramatic

Cześć Dziewczyny :)!

Tym razem z jednodniowym opóźnieniem przychodzę z kolejnym makijażem w ramach projektu Kobieta Kameleon, który zorganizowała Domi. W tym tygodniu makijaż miał być mocny i wyrazisty, odważny i zadziorny. A z tym kojarzy mi się famme fatale. Postawiłam na mocno podkreślone oczy oraz wyraźne, czerwone usta. Tym makijażem przełamuję plotki, jakoby wyraziste oczy wykluczały mocno pomalowane usta!





Muszę powiedzieć, że zaskakująco dobrze się poczułam w tym wydaniu! Bardzo rzadko używam czarnego koloru w makijażu. Tym razem przekonałam się, że wcale nie muszę się go bać! I chyba o to w tym projekcie też chodzi - żeby odkrywać swoje nowe możliwości, przełamywać granice, odkrywać siebie na nowo :).

14 komentarzy:

  1. świetnie Ci to wyszło. Bardzo lubię takie ciemne oczy. Niestety mam opadającą powiekę i małe oczy a czarny jeszcze je pomniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Świetny makijaż:) Bardzo mi się tu podoba:) Dodaje do obserwowanych i zostaje na dłużej:) Bardzo miło by mi było gdybyś również została moją czytelniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wygląda, świetne połączenie z tymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciemne makijaże podobają mi się na wieczorne imprezy :* super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie czarny kolor świetnie pasuje do jasnej tęczówki oka, także pewnie, że nie masz się czego bać. Wyszła z Ciebie prawdziwa Fam Fatale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie ciemne makijaże, niestety onde zdecydowanie nie lubią mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest zniewalające! A makijaż piękny i bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW jakie oczy :D Naprawdę Ci pasuje taki mroczny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż, bardzo pasuje do Twojego typu urody ;) Dla mnie byłby za ciężki, bo ja mam takie baardzo dziewczęce rysy twarzy, mnie nawet czarna kredka przytłacza:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny makijaż, ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne smoky :) idealne! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie czerwone usta! Świetnie wyglądają! Ale najbardziej zachwyca mnie sam design bloga <3

    OdpowiedzUsuń