poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świąteczny makijaż cz. III

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj mam dla Was trzecią i ostatnią propozycję świątecznego makijażu. Dwie poprzednie możecie zobaczyć tutaj:

>> Makijaż Świąteczny cz. I
>> Świątecznie i kolorowo cz. II

Tym razem połączyłam eleganckie złoto z granatem. Jak dla mnie - kolorki bardzo do siebie pasują! Sam makijaż jest mocny, wyrazisty, dlatego fanki wyraźnie podkreślonych oczów powinny być zadowolone. Usta zostawiłam w neutralnej kolorystyce.




Użyte kosmetyki:
>> Podkład Bell, Royal Mat Skin
>> Korektor Dermacol
>> Puder transparentny Essence
>> Paletka Sleek, Monaco, cień Midnight Garden (granat)
>> Cień Inglot złoty (nie pamiętam numerka, a nie mam go przy sobie)

>> Cień Inglot, Matte 330

>> Eyeliner żelowy Pierre Rene
>> Tusz do rzęs Lovely, Curling Pump Up Mascara
>> Trwała, matowa pomadka Lovely Extra Lasting 

>> Wibo Elixir nr 05

Dzisiaj także eksperymentowałam z makijażem świątecznym, również w granacie :). Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam na mojego facebooka, zachęcam do polubienia ;)

30 komentarzy:

  1. jak będę w Polsce to muszę kupić tą cudowną pomadkę! bardzo proszę, napisz mi jaki to kolor, zakochałam się w niej, śliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam dwie pomadki: matową z Lovely, Extra Lasting, a na to Wibo Elixir nr 5 :)

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądasz w tym makijażu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, szczególnie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż oczu ładny, ale usta to masz obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne oczy, bardzo eleganckie i zaszalaję i powiem, że to takie dostojne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie zrobione oko! Idealna kolorystyka na święta <3

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne usta ;-) a te oczka!
    Jesli jeszcze nie bierzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj jakie ladne przydymione oczko mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny makijaż, ale w szczegolnosci podoba mi sie ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fiolet i złoto! bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pazurem. ;) Świetny makijaż. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie współgrają ze sobą oczy i usta. A kolor na Twoich wargach jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie polaczylas ze soba kolorki ;) A Twoje usta sa nieziemkie powalily mnie na kolana ;) chcialabym takie miec ;D I w dodatku chcialabym umiec tak malowac oczy ;)
    A po za tym wesolych swiat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne masz usta :).
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. I like when you talk about this type of stuff in your posts. Perhaps could you continue this?
    Base Jumping Games

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia, makijaż jest oszałamiający

    OdpowiedzUsuń
  17. ten makijaż jest cudowny! i jakie piękne masz usta :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż ;)
    Zazdroszczę tak cudownych, pełnych ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. usta piękne ♥ jaki jest numer tej pomadki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście napisałam, że nałożyłam na usta trwałą pomadkę Lovely Extra Lasting i Wibo Elixir nr 05 :)

      Usuń