środa, 11 grudnia 2013

Do you speak love? Essence i błyskotka od Catrice

Cześć dziewczyny ;)!

Która z Was nie lubi błyskotek? Bo ja bardzo lubię, dlatego jak tylko zobaczyłam topper Catrice 41 Two Million Dollar Baby, totalnie oszalałam na jego punkcie! Stwierdziłam, że takiego jeszcze nie mam i że jest po prostu piękny. Oczywiście szybko zasilił mój lakierowy koszyk :). Od razu go nałożyłam i zachwytom nie było końca! Pokażę Wam go w połączeniu z lakierem Essence w kolorze krwistego bordo, które, w moim odczuciu, idealnie pasuje na jesień i zimę.


Lakier Essence z serii Colour & Go o nazwie Do You Speak Love? (uwielbiam takie słodkie nazwy kosmetyków!) jest u mnie już ponad rok, jednak sięgam po niego rzadko, sama nie wiem, dlaczego. Chyba zraziłam się po pierwszym nałożeniu, bo bardzo szybko odprysnął! Chociaż sam kolor jest świetny, aplikuje się bez zarzutu i wysycha w bardzo przyzwoitym tempie.


Ale nie o lakierze Essence miał być post! Two Million Dollar Baby to bezbarwna baza, w której zatopiony jest srebrny brokat. Znajdują się tutaj większe hexy i mniejsze brokatowe drobinki.


Na pędzelek nakłada się odpowiednia ilość brokatu, wcale nie trzeba go łowić z bazy, żeby stworzyć pożądany efekt na paznokciach. Takiego właśnie brokatu szukałam. Myślę, że z jego pomocą można stworzyć wiele ciekawych połączeń. Efekt który ja uzyskałam podoba mi się pod względem kolorystycznym, ale uważam, że na długich paznokciach wyglądałby o wiele lepiej!
Nie będę pisała o zmywaniu - wiadomo, jak to brokat, do najłatwiejszych nie należy. Taki mani zdobił moje paznokcie już jakiś czas temu, wydaje mi się, że ściągałam go za pomocą folii aluminiowej.


Koniecznie muszę spróbować nałożyć go na czarny lakier, butelkową zieleń albo biel :).
A teraz przyznawać się, komu podoba się brokacik :)?

Dostępność: szafy Catrice (Hebe, Natura)
Cena: ok. 11 zł / 10 ml

12 komentarzy:

  1. super, tak światecznie mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i chyba właśnie wymyśliłaś mi mani na święta <3 No wiedziałam, że z takiego duetu wyjdzie coś przepięknego. Spróbuję zrobić takie samo z mojego arsenału lakierowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier ale jego trwałość w moim przypadku jest bardzo kiepska. A kolor ma śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna czerwień, akurat na okres świąteczny idealna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czerwień wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba brokacik Catrice :D mam i strasznie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda cudownie, musiałabym dać mu szansę, tym bardziej, że przez cały grudzień noszę na paznokciach czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda, bardzo... świątecznie :) Zaś z czarnym lakierem również wydaje mi się, że będzie powalający :)

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba i to bardzo! Muszę koniecznie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają ślicznie, takie świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń