niedziela, 1 grudnia 2013

Balsam do stóp i paznokci oraz krem intensywnie regenerujący do stóp marki No36

Cześć dziewczyny!

O skórę na stopach powinno się dbać cały rok. Szczególnie teraz, w zimne dni moje stopy są wyjątkowo przesuszone. Na ratunek suchej skórze stóp wyszły dwa kosmetyki marki No36: balsam do stóp i paznokci intensywnie nawilżający oraz krem do stóp intensywnie regenerujący. 

BALSAM DO STÓP I PAZNOKCI INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY


Od producenta:

Intensywnie nawilża suchą skórę przynosząc ulgę nawet bardzo przesuszonym stopom. Zawiera naturalne składniki aktywne: alantoinę, lanolinę i glicerynę, które zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia, oraz kwasy owocowe AHA, które skutecznie likwidują zrogowacenia i stymulują odnowę komórkową. Innowacyjna formuła została wzbogacona o oliwę z oliwek, która wzmacnia i nabłyszcza paznokcie. Dzięki lekkiej konsystencji balsam szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości skóry, a stopy stają się miękkie i gładkie.



Moja opinia:

Balsam znajduje się w tubce z miękkiego plastiku, dzięki czemu bardzo łatwo wydobyć kosmetyk. Zapach jest podobny do innych kosmetyków tej marki - jest świeży, cytrynowy. Konsystencja jest treściwa, ale lekka, tak, jak obiecuje producent bardzo szybko się wchłania bez uczucia tłustej warstwy na stopach. Jest średnio wydajny, ja nakładam go dosyć sporo :). Działania na paznokcie nie zauważyłam, bo akurat z paznokciami u stóp nie mam problemów. Skóra po nim jest miękka, gładka i nawilżona. Nakładam go tylko na noc i niestety rano budzę się z suchą skórą stóp, ale po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że stópki są w lepszej kondycji :).

BALSAM DO STÓP INTENSYWNIE REGENERUJĄCY



Od producenta:

Przynosi natychmiastową ulgę szorstkiej i zniszczonej skórze. Innowacyjna formuła zawiera 10% Urea, dzięki czemu skutecznie zmiękcza naskórek pozwalając naturalnym składnikom aktywnym wniknąć w głąb skóry, by wspomagać jej regenerację i odnowę. Dzięki lekkiej konsystencji balsam szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości skóry, a stopy stają się miękkie i gładkie.

Naturalne składniki aktywne:
>> 10% Urea: intensywnie nawilża i zmiękcza nawet bardzo suchą skórę
>> masło Shea: regeneruje, odżywia i łagodzi podrażnienia
>> gliceryna: nadaje skórze miękkość i gładkość, chroni przed wysuszeniem
>> lanolina: redukuje szorstkość skóry i przywraca jej naturalny poziom nawilżenia


Moja opinia:

Kremik znajduje się w identycznej tubce, jak poprzednik, różniącej się jedynie kolorem. Na opakowaniu znajdują się wszystkie potrzebne informacje, całość wygląda bardzo schludnie i ładnie. Krem jest koloru białego i ma treściwą konsystencję. Wchłania się szybko bez pozostawiania tłustej warstwy. Stópki są miękkie, gładkie, nawilżone, aż chce się je dotykać ;). 

Podsumowanie:

W moim odczuciu krem regenerujący jest lepszy od balsamu nawilżającego do stóp i paznokci. Na pewno jest bardziej wydajny. Po regularnym zastosowaniu zauważyłam lepsze efekty - skóra stóp jest bardziej nawilżona i miękka! 

Kosmetyki mogłam stosować dzięki portalowi U Dziewczyn! Dziękuję bardzo :)!



6 komentarzy:

  1. słyszałam właśnie,że ich krem jest dosyć fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy :) Bardzo fajna recenzja, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze się z nimi nie spotkałam, choć mam peeling do stóp tej firmy i jest naprawdę dobry, więc któryś z kremów na pewno chętnie wypróbuję, kiedy znajdę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo osób chwali te produkty do stóp i aż chciałoby się wypróbować, ale nie wiem czy już Ci mówiłam, że mam taką maskę do stóp od Irenki Eris i chyba przez rok jej nie zmęczę, jest ogromna :] chociaż jeszcze mi się nie znudziła, to obstawiam, że wkrótce będę nią rzygać :] i to będzie chyba najwyższy czas na No 36

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tych kosmetyków nie miałam ale stosowałam peeling do stóp z tej firmy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak sprawdziłyby się na moich stopach. :)

    OdpowiedzUsuń