niedziela, 8 grudnia 2013

Makijaż świąteczny cz. I

Cześć dziewczyny!

Do świąt coraz bliżej, a każda z nas chce wyglądać pięknie. Święta w mojej rodzinie to zdecydowanie nie czas, kiedy chodzi się w wyciągniętym dresie po domu. Każdego roku już jakiś czas przed świętami myślę o tym, w co się ubrać i jak umalować. Skupię się na tym ostatnim. Zmalowałam dziś makijaż, którego kolorystyka kojarzy mi się właśnie ze świętami, zimą i całym okresem okołoświątecznym. Myślę, że z powodzeniem nada się także na Sylwestra! Zdecydowałam się na użycie bieli, srebra i czerni. Do świąt zamierzam opublikować też makijaże w innej kolorystyce - na pewno pojawi się złoto oraz makijaż kolorowy!


Zbliżenie na oko i usta. Znów zdecydowałam się na dwa mocne akcenty :). Bardzo przekonałam się do czerwonej szminki, wszystko to dzięki projektowi makijażowemu Kobieta Kameleon, który zorganizowała Domi ;)






Na zdjęciach dopiero zobaczyłam, jak bardzo mam nieujarzmione włosy, które pałętają się po twarzy :P. Następnym razem zwrócę na to większą uwagę!

Użyte kosmetyki:
>> Podkład Bell, Royal Mat Skin
>> Korektor Dermacol
>> Puder transparentny Essence
>> Biała kredka Sephora
>> Biały cień z paletki Lovely, Magnetic You, Terra Cotta Eye Shadows Collection nr 5
>> Srebrny pigment Inglot
>> Czarny cień z paletki Sleek
>> Tusz do rzęs Lovely, Curling Pump Up Mascara
>> Szminka Golden Rose, nr 49

21 komentarzy:

  1. Idealna kolorystyka jeżeli chodzi o święta <3 Pięknie wyszła Ci kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda świetnie, usta przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świąteczny ;) pięknie pomalowane usta, nie mogę się napatrzyć ;P

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do malowania! Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż świetny a usta.. idealnie je pomalowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak mi się cholernie podobają takie czerrrwone usta!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze,ale to zawsze, moją uwagę przykuwają Twoje usta. Są idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaż jest genialny, zachwyca! ja ubóstwiam czerwone usta. są mega kobiece i seksowne!
    Kupię sobie tą szminkę bo jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup, jest bardzo fajna za około 12 zł :)

      Usuń
  9. Ta czerwień jest przecudowna! Idealny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w takim makijażu, masz do tego świetny typ urody. :) Przy okazji już wiem kogo mi przypominasz! Królewnę Śnieżkę :D na bank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dziś rano to samo powiedziałam mojemu M.? Że wyglądam jak Królewna Śnieżka :D Tyle, że nie zmieściłabym się w domku siedmiu krasnoludków, haha :D!

      Usuń
  11. Jak Królewna Śnieżka! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż piękny, a kolor na ustach - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram wcześniejszy komentarz - jak Królewna Śnieżka! Jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! Strasznie mi się podoba określenie mnie Śnieżką :D

      Usuń