środa, 12 grudnia 2012

TAG: Liebster Blog


,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominowała mnie Ania ;). I oto odpowiedzi:

Twoja ulubiona potrawa?


Z pewnością nie będzie to najbardziej dietetyczna potrawa, ale uwielbiam kotlet schabowy z ziemniaczkami puree. Od dziecka. Na zawsze <3 :D

Jeśli mogłabyś spędzić jeden dzień w jakimkolwiek mieście na ziemi, jakie byłoby to miasto?

Zdecydowanie Paryż. Nigdy nie byłam, ale czytałam wiele książek, w których było opisane to cudowne miasto i musi tam być... magicznie :)

Twój ulubiony lakier do paznokci? Swój wybór proszę uzasadnij - może skuszę się na jego zakup.

Hmm... Trudny orzech do zgryzienia :). Ostatnimi czasy do gustu bardzo przypadły mi lakiery Miyo Mini Drops. Piękne kolory i trwałość. No i muszę napomknąć o mojej miłości do Jolly Jewels od Golden Rose :D

Czy znalazłaś już swoją idealną Drugą Połówkę? Czy może nadal szukasz tego Jedynego?

Tak, tak, tak!!! W mało oczekiwanym momencie los się do mnie uśmiechnął i sprawił mi niemały prezent w postaci mojego Ukochanego M. :) Mogę śmiało powiedzieć, że uczynił mnie najszczęśliwszą osobą na świecie i mam nadzieję, graniczącą z pewnością, że to szczęście, które sobie dajemy będzie trwać zawsze. Przy tej okazji chcę wstawić moje chyba ulubione, wspólne zdjęcie, które zdobi biurko w moim pokoju:


Jak wygląda Twoja codzienna fryzura?

Kiedyś dzień w dzień wstawałam bardzo wcześnie rano około 5:30, żeby prostować włosy. Teraz wolę dłużej pospać i zazwyczaj wchodzę w warkoczu plecionym na bok, tak, jak widać na zdjęciu powyżej :).

Twoja życiowa piosenka? A taka, która zawsze poprawia Ci humor?

Muszę stwierdzić, że nie mam takiej konkretnej piosenki. Generalnie bardzo lubię muzykę. Chociaż jest jedna taka piosenka, która przypomina mi o najpiękniejszych chwilach:

Najgłupsza i najśmieszniejsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś? :)

Na myśl mi przychodzi moment, kiedy miałam roztopić jakiś tłuszcz na patelni, włączyłam piec i poszłam na komputer. Z pokoju wywabił mnie dym, rzuciłam się biegiem do kuchni i zastałam cały garnek w ogniu, pod wpływem adrenaliny zapewne chwyciłam uchwyt garnka i wyrzuciłam go przez okno. Na szczęście nie podpaliłam firanki ani się nie poparzyłam. Było to zimą, garnek przeleżał na tyłach podwórka aż do wiosny :P. To było zdecydowanie najgłupsze!

Najlepsza i najgorsza książka jaką w życiu przeczytałaś?

Bardzo lubię czytać. Teraz mogłabym powiedzieć, że najlepsza książka, to trylogia Millenium Stiega Larssona, bo jeszcze jestem pod jej wpływem :). Poza tym przeczytałam mnóstwo książek i mogę powiedzieć, że generalnie uwielbiam twórczość Tess Gerritssen, Alex Kava czy Harlana Cobena.  Thrillery i kryminały u mnie rządzą!

Masz swojego ukochanego pluszaka? Mój nadal jeździ ze mną na wyjazdy, a Twój?

Mam w domu kochanego, pluszowego pieska, którego dostałam od rodziców na Mikołajki wiele lat temu :). Co prawda nie zabieram go na wyjazdy, ale dzielnie czeka na mnie, kiedy wracam na weekendy do swojego rodzinnego domku ;). 

Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?

To proste - bardzo interesowałam się kosmetykami, uwielbiam różne nowości. Długo czytałam blogi dziewczyn, nie mając swojego. W końcu pomyślałam: "A może i ja mogę podzielić się swoimi doświadczeniami?". I tak oto jestem ;).

Został Ci tydzień życia. Jak go spędzisz?

Na pewno spędziłabym ten czas z moimi najbliższymi osobami. Z rodziną i moim M. Myślę, że to byłoby coś, co naprawdę potrafiłoby mnie uszczęśliwić przez ostatni tydzień życia :).

A teraz czas na moje pytanka:
1. Określiłabyś się bardziej jako optymistka, czy pesymistka?
2. Jaki film wywarł na Tobie największe wrażenie?
3. Czy jest jakaś myśl, cytat, który jest Ci wyjątkowo bliski?
4. W makijażu stawiasz na delikatność, czy raczej wolisz make-up z pazurem?
5. Masz 5000 zł na wydanie w centrum handlowym. Co przeważałoby w Twoich zakupach?
6. Jaki kolor lubisz nosić na paznokciach najbardziej?
7. Wiosna, lato, jesień czy zima? Dlaczego?
8. Masz przedmiot, który darzysz wyjątkowym sentymentem?
9. Jaka była Twoja ulubiona zabawa w dzieciństwie?
10. Jaki kolor ubrań przeważa w Twojej szafie?
11. Jak spędzisz tegorocznego Sylwestra :)?

Nominuję blogi:

Tylko tyle, bo zabrałam się za ten tag dosyć późno i naprawdę ciężko było mi znaleźć kogoś, kto by nie pisał o tym na swoim blogu :D



3 komentarze:

  1. Dzięki za odpowiedzi :*
    Garnek jest moim niezrównanym mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety nie mam pojecia gdzie ta sukienke dorwac;/ proponuje przejrzec Allegro i Ceneo...

    i przesliczne zdjecie;))

    OdpowiedzUsuń