niedziela, 12 kwietnia 2015

Pierwsze spotkanie z polską marką perfum La Rive. Czy tani zapach może być dobry?

Cześć dziewczyny!

O zapachach na blogu jeszcze chyba nie pisałam. Uwielbiam perfumy, lubię wiedzieć, że kiedy przechodzę, to czuć wokół mnie miły zapach :). A jeszcze bardziej lubię, kiedy mogę mieć pięknie pachnący perfum w dobrej cenie. Nie należę póki co do osób, która wyda 300 zł na perfumy, bo zwyczajnie mam inne wydatki. Jakiś czas temu trafiłam w Rossmannie na prawdziwą perełkę i koniecznie chcę Wam ją przybliżyć :).

La Rive, Golden Woman, Swarovski, perfum, woda toaletowa, zapach, tani, dobry

Otóż ta piękna buteleczka przyciągnęła moje oko podczas odwiedzin w drogerii. Same zobaczcie - wygląda dosyć luksusowo i wcale nie zajeżdża tanią tandetą. Za pierwszym razem, kiedy zobaczyłam tę wodę perfumowaną (!!), spryskałam nią tester. Jakie było moje zdziwienie, kiedy na następny dzień papierowy paseczek nadal pachniał nią bardzo intensywnie. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Moje drogie, jest to nowość polskiej marki La Rive z serii z kryształkami Swarovskiego o nazwie "Golden Woman". Samą markę znałam ze słyszenia i cieszę się, że tak pozytywnie mnie zaskoczyła jakością produktu. 

Definicja kobiecej elegancji w zapachu. Otwórz się na niezwykłą mozaikę aromatów, którą otwiera radosna energia cytryny i czarnej porzeczki, rozwijając się w urzekającą, niebanalną słodycz róży i konwalii z dodatkiem brzoskwini i kuszącego karmelu... Dodajmy do tego pierwiastek uwodzicielskiego czaru i tajemniczości – uosabiają go nuty drzewa sandałowego, ambry i piżma. Uzależniająca siła tego zapachu jest porywająca, a jednocześnie bardzo szykowna – dokładnie tak jak Ty, gdy emanujesz swoją kobiecością. Otocz się zapachem, który idealnie współgra z Twoją naturą – otocz się złotym blaskiem perfum GOLDEN WOMAN. 


Nuty głowy: czarna porzeczka, cytryna, ylang-ylang, nuty roślinne
Nuty serca: brzoskwinia, róża, konwalia, karmel
Nuty bazy: nuty kremowe, drzewo sandałowe, piżmo, ambra

Jak już wspomniałam, buteleczka wygląda bardzo szykownie, a na dodatek ozdabia ją maleńki kryształek Swarovskiego. Jest porządna i nic nie wskazuje, że tą wodę toaletową można kupić tak tanio. Oczywiście przecież nie tylko opakowanie jest ważne, ale zawartość... Jest to jeden z najtrwalszych zapachów, jakie posiadam. Wyobraźcie sobie, że po 8-10 godzinach nadal jestem w stanie wyczuć zapach pomimo tego, że nos się przyzwyczaja. Jest to rewelacyjny wynik, ba, nawet lepszy niż zapach markowych perfum, które miałam okazję stosować. W ogóle nie czuć alkoholu, tylko sam, czysty zapach, który totalnie mnie kupił :). Pryskam się nim codziennie i, szczerze, jest to jedna z najlepszych i najprzyjemniejszych czynności poranka :). I uwaga, to wszystko za... 30 zł! Koniecznie zwróćcie uwagę na tą wodę toaletową w Rossmannie. Jest na najniższej półce z perfumami, ale gwarantuję Wam, że jeśli zapach przypadnie Wam do gustu, to będziecie bardzo zadowolone z jakości, która nie odbiega, moim zdaniem, niczym w porównaniu do perfum za kilkaset złotych :).

14 komentarzy:

  1. Miałam już perfumy tej firmy i bardzo lubię zapachy :) Często udawało mi się też nabyć zestaw dezodorant + perfumy i to za mniej niż 30 złotych . Warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ich perfumy w Naturze :) Mają naprawdę piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc po nutach mógłby mi się spodobać. Powącham przy najbliższych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie zwróciłam uwagi na te perfumy, ale teraz na pewno nie przejdę obok nich obojętnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam doskonale markę La Rive, miałam z niej kilka perfum. piękny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie mam różową wersje la Rive :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Twojej recenzji powachalam te
    perfumy. Niestety nie moja bajka, ale przyznać trzeba trwalosc jest niesamowita. Mam je ma nadgarstku 7h i za każdym razem jak rusze ręką intensywnie pachną. Widziałem w Rossmanie jeszcze czerwone, czarne i srebrne z tej serii, ale nie było testerów. Zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie znaleść tą wodę jak będę w Ross,totalnie mnie przekonałaś żeby ją wypróbować, oczywiście jeśli zapach będzie z mojej bajki :) Też mam teraz wodę z Essence i też jestem mega zaskoczona trwałością. Może nie aż tak jak Ty opisujesz, ale naprawdę jest porządna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kilka zapachów La rive, ale tego akurat nie wąchałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba przejdę się do Rosska powąchać to cudo, uwielbiam kwiatowo owocowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jednen z zapachów z tej marki - nabyłam go w Biedronce za cenę 14,99 zł więc myślę, że super cena tym bardziej, że jakość świetna. Z pewnością powącham w Rossmanie wersję zapachową prezentowaną przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam tej marki perfumy cristal i cristal niht moje dwa faworyta tez polecam powachac cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam te perfumy i może i zapach dość ciekawy, jednak są one bardzo nieefektywne. Po kilku godzinach zapach się ulatnia, zupełnie nie trzyma się na ubraniach. Kiedyś BI-ESy były o wiele lepszej jakości. Aktualnie w tej cenie możemy nabyć o wiele lepsze perfumy, choćby Black Opium.

    OdpowiedzUsuń