wtorek, 7 kwietnia 2015

Dwukolorowa kreska w letnich barwach!

Witajcie :)

Patrząc na datę ostatniego posta widzę, że dosyć mnie tu nie było. Miałam świąteczny reset :). Jestem w rodzinny domu, spędzam miło czas na nic nierobieniu, ale już jutro powracam do rzeczywistości. Z poświątecznym okresem i wiosną wiążę sporo planów odnośnie mojej osoby.

Chciałabym Wam pokazać makijaż, który jest lekki, kolorowy, łatwy w wykonaniu i z pewnością przyciągający oko. Wiecie, że jestem fanką kresek na oku, więc dlaczego by nie pokombinować z kolorystyką?

W tym makijażu połączyłam ze sobą moje ulubione kolory, szczególnie mam na myśli zieleń. Oba są świeże i bardzo energetyzujące!





Do makijażu użyłam niebieskiego eyelinera z Bell. Kiedyś chyba dorwałam go w Biedronce. Bardzo wyrazisty i trwały kolor. Pozostałą część kreski wykonałam świetnie znanym eyelinerem z Lovely w kolorze neonowej mięty. Totalnie uwielbiam ten kolor :)! By przejścia pomiędzy kolorami były mniej wyraźne, na połączenie kolorów nałożyłam zielony, metaliczny eyeliner z Golden Rose. Pozostałe eyelinery są matowe, więc ten metaliczny delikatnie się odznacza. 

Powiekę pokryłam matowym, beżowym cieniem i zaznaczyłam załamanie powieki średnim brązem, by nadać głębię oku. Wewnętrzny kącik i łuk brwiowy rozświetliłam rozświetlaczem Diamond Illuminator z Wibo.

Przy okazji chcę Was zaprosić na mojego Instagrama. Tam dzieje się o wiele więcej, niż na moim fanpage, bo jak wiadomo facebook ogranicza zasięg postów. Na instagramie natomiast jestem często, są tam makijaże, których nie publikuję na blogu, także będzie mi miło, jeśli zaobserwujecie :) <klik>


Dajcie znać, czy lubicie takie połączenia kolorystyczne :)

11 komentarzy:

  1. Piękna, a że ślicznie się komponuje z niebieską tęczówką to chyba sobie sprawię kilka eyelinerów w takich odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kreski! i cudownie podkręcone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mi się podobają takie kolorki na oczach, ale boję się, że w połączeniu z rudymi włosami będę wyglądała jak Kleczkowska z Plebanii ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. kreska idealna na tę wiosnę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie kolorystyczne idealne na wiosnę i lato. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda ta kreska :) Jaki cień jest tutaj bazą ? - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, co jako cień bazowy na powiekę położyłam beżowy z paletki Rose Golden z Zoevy :). Ale nie jestem do końca pewna :(

      Usuń