piątek, 31 maja 2013

Róż i już, czyli kremowa pomadka od Golden Rose!

Cześć dziewczyny :)!

Kilka lat temu uznawałam tylko błyszczyki. Szminka kojarzyła mi się z czymś "ciężkim", jakoś mi nie było z nią po drodze. Na szczęście od pewnego czas się to zmieniło i mam już sporą kolekcję różnych mazideł do ust. W ostatnich kilku dniach nabyłam chyba z trzy nowe szminki :D. Dzisiaj chcę Wam pokazać nabytek z Golden Rose. Miałam ogromny wybór kolorów, bo aż 47 (!!!) i zgłupiałam gdy na wszystkie patrzyłam, a ostatecznie wybrałam nieco zgaszony róż z serii 2000 o numerze 104.


Szminkę kupiłam opakowaną w kartonik za około 7 zł. To niezbyt wygórowana cena, jak za dobry produkt, prawda ;)? Kosmetyk znajduje się w prostym, solidnym, srebrnym opakowaniu. Ot co, bez żadnych udziwnień, wygląda elegancko. 


Pomadka jest bardzo kremowa, świetnie i bezproblemowo rozprowadza się na ustach, ma poślizg. Jest dobrze napigmentowana, wystarczą dwa pociągnięcia i usta są gotowe :). Nie klei się, nie wysusza ust, aczkolwiek jeśli ktoś ma bardzo suche usta, to może podkreślić suche skórki. Z trwałością też jest w porządku - około 2 godzin się utrzymuje, a ściera się równomiernie. 

Jeśli chodzi o zapach, to bez szału - jest taki pudrowy, ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Nie znajdziemy w niej także żadnych drobinek. Nie jest także matowa, ale ma delikatny, jakby satynowy połysk.



Muszę przyznać, że bardzo się z nią polubiłam i jestem pewna, że jeszcze niejedna wpadnie w moje łapki. Tym razem pewnie będzie to kolor nude. A jak już wspominałam, różnych kolorów do wyboru jest aż do zatrzęsienia :D! Bardzo polecam!

Znacie te pomadki? Ciekawa jestem, czy też Wam tak przypadły do gustu :)?

10 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tych pomadek:) Ładna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda, nie widziałam wcześniej pomadek z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor, pięknie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny kolorek na codzien
    ja tez kiedys unikalam szminek
    same bluszczyki mialam
    a teraz?30 pomadek I 3 blyszczyki x

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor, niezbyt wyzywający, ale fajnie podkreśla usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w kolorze 126 i baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie u Ciebie wypatrzylam te pomadke :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie u Ciebie wypatrzylam te pomadke :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pomadki i ogółem produkty do ust , ta pomadka chyba będzie moim nastepnym zakupem :)

    OdpowiedzUsuń