piątek, 17 maja 2013

DECUBAL: Face Vital Cream - krem dla skóry dojrzałej.

Kochane!

Na początku bardzo Was przepraszam, że ponad tydzień mnie tu nie było. Zaczyna się gorący okres na uczelni i cały czas miałam sporo zajęć. Mam dla Was sporo nowości, w tym udało mi się zdobyć piaski z Golden Rose, które już niebawem Wam pokażę!

Jako, że trochę jeszcze mi brakuje lat do stosowania kremów dla cery dojrzałej (i obym jak najdłużej obyła się bez ;)) krem ten oddałam do testowania mamie mojej koleżanki Magdy. Jesteście ciekawe, czy się sprawdził?



Od producenta:

Nawilżający i odżywczy krem do twarzy, opracowany specjalnie do cery suchej. Odbudowuje, nawilża i zmiękcza skórę twarzy. Przywraca skórze elastyczność i młody wygląd dzięki zawartości witaminy B3, ceramidów i olejku jojoba. Zawartość substancji tłuszczowych 21%. Zawiera w składzie m.in. glicerynę, witaminę B3, ceramidy, Butyrospermum Parkii (Butter) oraz cholesterol.


Opinia:

Krem znajduje się w opakowaniu z pompką o pojemności 50 ml, co jest bardzo wygodne i higieniczne (osobiście uwielbiam wszelkie opakowania z pompką ^^).
Kosmetyk wchłania się bardzo dobrze, już po chwili krem zostaje zresorbowany i nie zostaje na skórze żadna tłusta powłoka ani nic się nie klei. Krem dobrze chroni skórę przed wysuszeniem, pomaga zachować dobre nawilżenie. Skórze dojrzałej dostarcza odpowiednich składników, aby zachować prawidłową elastyczność i nawilżenie. Można go stosować zarówno rano, pod makijaż, jak i na noc. Z racji tego, że nie zostawia lepkiej powłoki na twarzy, ułatwia rozprowadzenie podkładu. Ważne jest także to, że krem nie posiada konserwantów, co przy skórze alergicznej jest bardzo istotne.


Cena: około 30 zł / 50 ml
Dostępność: apteki stacjonarne i internetowe

Już niebawem oczekujcie nowości, a także kila słów o zmianie mojego trybu życia, które chyba pozytywnie odbija się na sylwetce :D!

Buziaki!

3 komentarze:

  1. Coraz częściej widzę te kosmetyki na blogach, opinie są fajne, chyba czas się nimi bardziej zainteresować :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. profesjonalna i rzeczowa recenzja - bardzo mi się podoba :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebawem będę miała okazję testowania produktu z tej firmy,ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń