środa, 19 listopada 2014

Golden Rose Vision Lipstic nr 110 - mój faworyt

Cześć dziewczyny!

Ja, jako nieanonimowa szminkoholiczka, przedstawiam Wam koleją szminkę, która przypadła mi do gustu bardziej niż bardzo :). Szminki kupuję nałogowo. W drogerii okazje się, że nie mam akurat takiego koloru/wykończenia/rodzaju. Po prostu u mnie nie ma stop. No ale każdy ma jakieś zboczenie :P. Tym razem na tapecie jest szminka Golden Rose Vision Lipstic. 

Muszę przyznać, że firma Golden Rose szaleje z nowościami wprowadzanymi na rynek. Nie mówię, że ta seria jest nowością, jednak jest stosunkowo nowa. Jak pracowałam, to stoisko Golden Rose było tuż obok mnie i właśnie w tamtym okresie nabyłam tę szminkę. No bo niby jak się pohamować? Tym bardziej, że w internecie naoglądałam się różnych kolorów tej szminki, a opinie były bardzo przychylne.


Jeśli o kolor chodzi, to gdy spojrzałam na wszystkie testery kompletnie nie wiedziałam, na co się zdecydować. Miałam sporo podobnych kolorów w swoich zbiorach, więc orzech do zgryzienia był ciężki. Generalnie poszukiwałam chłodnego odcienia. Cóż, chyba nie wyszło, bo wydaje mi się, że ten jest raczej ciepły (choć mogę się mylić, słabo odróżniam chłodne od ciepłych tonacji, poprawcie mnie jeśli się mylę ;)). Wybrałam kolor o numerze 110, bo po pół godzinnym zastanawianiu się (tak, wybór szminki to decyzja życia) uznałam, że takiego jeszcze nie mam!



Opakowanie jest całkiem klasyczne, czarne, ale ładnie wzbogacone o przezroczysty element, dzięki temu jest widoczny kolor. Moim zdaniem jest to praktyczne rozwiązanie szczególnie, gdy jesteśmy w posiadaniu więcej niż jednego koloru :). Do wysmarowania jest 4,2 g szminki. Zamknięcie jest na "klik" i całość jest dosyć solidna, nie sądzę, by szminka otworzyła się w torebce. 
Czym się tak zachwycam? Pigmentacją i formułą! Wystarczy jedno pociągnięcie szminki, a na ustach pozostaje mocny kolor. Jest to to, co lubię najbardziej. Pigmentacja jest naprawdę świetna. Jeśli chodzi o formułę, to zdecydowanie szminka należy do tych, które nie wysuszają ust. Producent podaje, że zawiera witaminę E, więc dodatkowo pielęgnuje usta. Nie twierdzę, że jakoś super je nawilży, ale też nie trzeba się obawiać o wysuszenie. Najlepiej mogłabym oddać moje wrażenie słowami, że nosi się ją komfortowo, myślę, że zawdzięcza to swojej kremowej konsystencji. 

 Zdjęcie w świetle sztucznym (z flashem)

Zdjęcie w świetle dziennym

Wytrzymuje na ustach bardzo długi czas. Długi to znaczy co najmniej 6-7 godzin, jeśli nic nie jadłam. Nawet po posiłku nadal jest w dobrym stanie. Trwałość jest jak najbardziej na plus! Z ust schodzi równomiernie. Po  paru godzinach noszenia nie muszę w popłochu szukać lusterka z obawą, że zaczęła brzydko się osadzać na linii warg.
Warto wspomnieć, że sama końcówka sztyftu jest szpiczasta, ale ścięcie pod skosem nie jest w linii prostej, tylko jest jakby zaokrąglone. Dzięki temu dopasowuje się do kształtu ust podczas nakładania.



Szminka jest zdecydowanie godna polecenia i dla szminkoholiczek takich jak ja, jest to pozycja obowiązkowa :)! W ofercie jest mnóstwo innych kolorów, konkretnie aż 25, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie osobiście intryguje jeszcze fiolet o numerze 124! Jest przepiękny i to będzie moja następna pozycja z tej serii :).

Cena: 10 zł

Dajcie znać, czy macie te pomadki i co o nich myślicie :)!

18 komentarzy:

  1. jest piękna i bardzo do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest i widzę cudną pigmentację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie prezentuje się na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach wygląda rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się boję takich kolorów na ustach, ale u Ciebie prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolorek, też przepadam za tą serią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie prezentuje się ten odcień. A czy są z tej serii jakieś jaśniejsze, nudowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest przepiekny! musze ja miec hehhe :) ide do mamy pisaci ja do golden rose wyslac :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona, na Twoich ustach wszystko wygląda genialnie ale kolor szminki, cena bardzo przemawia za jej kupnem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny kolor! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny, bardzo ładnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń