piątek, 13 czerwca 2014

Laboratorium Kosmetyczne Joanna - nowa współpraca

Cześć!

Kilka dni temu dostałam propozycję współpracy z Laboratorium Kosmetycznym Joanna. Muszę przyznać, że bardzo się ucieszyłam, bo firmę znam i lubię. Do testów wybrałam serię Argan Oil, bo odkąd pojawiła się na rynku, to mnie intrygowała, a nie miałam jakoś okazji wypróbować żadnego kosmetyku wchodzącego w serię. Olejek arganowy stał się bardzo popularny i zachwalany, więc jestem ciekawa, jak sprawdzą się kosmetyki z jego dodatkiem.


Cała seria jest przeznaczona dla włosów suchych oraz zniszczonych. Jak ulał pasują do mnie! Co prawda nie mam włosów jakoś specjalnie zniszczonych, bo już nawet nie prostuję, a farbuję je raz na pół roku lub więcej. Fryzjerka twierdzi, że mam włosy zdrowe. Za to "suche" to idealny przymiotnik opisujący moje włosy. I puszące się. Podobno to cecha włosów wysokoporowatych :). Chciałabym je w końcu ujarzmić :).

W skład serii wchodzą:
>> Szampon
>> Odżywka do spłukiwania
>> Maska 
>> Odżywka dwufazowa bez spłukiwania
>> Serum na końcówki
>> Jedwabisty eliksir

Brzmi super, zaczynam testy pełna nadziei na odkrycie fajnych produktów do włosów :).
Znacie serię Argan Oil? Jakie są Wasze doświadczenia? Polecacie, czy raczej się nie sprawdziły?

11 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ogromu produktów do testowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej zaciekawił mnie ten eliksir. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania ! :) Na recenzję czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę miłego testowania :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy, niech Ci kosmetyki dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wspólpracy, masz co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :) Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uważam, że należy wspierać polskie marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna współpraca, oby testowanie było owocne, a włosy ujarzmione :D

    OdpowiedzUsuń