czwartek, 25 czerwca 2015

Rzęsy do nieba z Wibo!

Cześć dziewczyny :)

Zazwyczaj używałam tuszu do rzęs z Lovely - Curling Pump Up Mascara i byłam (nadal jestem) z niego bardzo zadowolona. Pod wpływem pozytywnych opinii skusiłam się jednak na promocji w Rossmannie na tusz marki Wibo, który obiecuje panoramiczne rzęsy ;). Jeśli jesteście ciekawe, czy nie żałuję tej zmiany, to zapraszam do recenzji. 




Nie będę rozwodzić się nad opakowaniem - proste, czarne, z napisami, które póki co się nie starły. Na uwagę zasługuje natomiast szczoteczka - jest ogromna! Nie przestraszyłam się jej jednak, bo kiedyś używałam tuszu z Essence, który miał podobną szczotkę. 
Mimo wszystko dla osób niewprawionych - trzeba trochę poćwiczyć i okiełznać tę szczotkę :). Nie jest ona sylikonowa, tylko taka zwykła, nabiera dobrą ilość tuszu.
Sama konsystencja tuszu nie jest zbyt lejąca. Nie lubię zbyt rzadkich tuszy, ponieważ zazwyczaj zaraz po pomalowaniu rzęs moja górna powieka zostaje "pięknie" udekorowana czarnymi kropkami. W tym przypadku aplikacja jest bezproblemowa.


Tusz utrzymuje się na rzęsach cały dzień i nie osypuje się. Jedyne, co zauważyłam to to, że po kilku godzinach mam lekko odbity tusz pod łukiem brwiowym. Wydaje mi się, że wynika to z tego, że mam długie rzęsy, a powieka po czasie staje się tłusta i tusz się pod wpływem sebum lekko rozpuszcza i zostaje ślad. Kontroluję to i ścieram to palcem, więc jest okej. Zobaczcie, jaki efekt daje na rzęsach:


Powiem Wam, że jak dla mnie, to jest to efekt WOW. Tusz niesamowicie wydłuża rzęsy, a na dodatek nie skleja ich! Bardzo lubię efekt mocno podkreślonych rzęs. Jeśli lubicie też taki efekt, to zdecydowanie polecam Wam ten tusz. Za 12 zł naprawdę warto! Z niezbyt długich rzęs zrobi Wam taki firanki, że będzie się można nimi wachlować :D.

19 komentarzy:

  1. Może na następnej promce się na niego skuszę, bo teraz mam spore zapasy ;P Ten z kolagenem również kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tuszy wibo, moim ulubieńcem jest bourjois twist up the volumme

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt super, ale szczoteczka nie moja ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz i bardzo się z nim polubiłam. Jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę kupić, tym bardziej, że lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje rzęsy i bez tuszu są super, jednak na pewno po pomalowaniu są bardziej teatralne, fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie to nie polubiłam się z WIBO ale na Twoich rzęsach tusz prezentuje się niesamowicie. Znając moje szczęście, u mnie by tylko posklejał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tego tuszu nie miałam, ale te szczoteczki jakoś mnie nie zachęcają..

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje rzęsy to jest taka nędza, że nawet najlepsza maskara niewiele zrobi. Za to na śluby, czy jakieś ekstra okazje to mam sztuczne z Ardell, więc chociaż to:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt! Zdecydowanie wydłuża :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie podkreślił rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście wygląda super!

    Masz ładne rzęsy - na krótkich nie byłoby aż takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt super ale na moje małe oczy ta szczotka to gigant :D

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt super ale na moje małe oczy ta szczotka to gigant :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten tusz! Ulubieniec wśród Wibo jeżeli chodzi o mascary. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Lola wpadłam po raz pierwszy na Twojego bloga ,super ciesze się ponieważ poleciłaś nie drogi tusz a efekt super .Twoje wypowiedzi są czyste ,proste i bez ogromnej ilości dziwnych achów i echów .Super będę na bieżąco odwiedzać bo podoba mi się Twój blog.

    OdpowiedzUsuń