poniedziałek, 19 listopada 2012

Kosmetyczne nowości października / listopada

Cześć dziewczyny!
W ostatnim czasie troszkę zaszalałam z ilością kupionych kosmetyków... Ale to już nic nowego ;). Na dodatek doszłam do tego, że nagradzam się kosmetykami, jak osiągnę swój jakiś malutki cel ;).


A to i tak nie wszystko! Dzisiaj na przykład w moje łapki wpadł lakier z nowej kolekcji Golden Rose Jolly Jewels, dzięki uprzejmości Ani z http://b-for-beautiful-nails.blogspot.com/ , która kupiła go dla mnie w hurtowni po niższej cenie ;D. Ależ jestem nim podjarana :)! Na pewno słyszałyście o tych lakierach. Po jednej aplikacji powiem tylko, że chcę WIĘCEJ i nie mogę się doczekać aż poszerzę kolekcję :). 

Co do moich listopadowych łowów, to w większości jestem zadowolona, ale mieszane uczucia mam co do kremu do rąk i stóp z Ziaji. Długo się wchłania, o ile w ogóle się wchłania, a nie wyciera w pościel, bo aplikuję go tylko na noc. 
Postanowiłam też zadbać o skórę wokół oczu, na rano mam żel z Flosleku z rumiankiem, który genialnie odpręża i uspokaja skórę wokół oczu, która od dłuższego czasu jest podrażniona. 
Na pochwałę takę zasługują lakiery Golden Rose Rich Color, w serii są piękne kolory, a aplikacja ich jest jeszcze przyjemniejsza :). Szkoda, że nie zachwyciły mnie lakiery Essence. Co prawda kolory są piękne, naprawdę, ale nie wytrzymują na moich paznokciach nawet jednego dnia, nawet z topem :(. No szkoda.
Olejek łopianowy już gości u mnie dłuższy czas i gdy tylko się skończy, to urządzę wielkie porównanie długości włosów przed i po :D

A jak z Waszymi nowościami w kosmetyczce? A może oszczędzacie ^^? Ja bym bardzo chciała, tyle, że po prostu nie umiem ;).

17 komentarzy:

  1. U mnie lakiery Essence spisują się bardzo dobrze, szkoda że u Ciebie nie do końca się sprawdzają :(

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to wina moich słabych paznokci, które wiecznie się rozdwajają :/

      Usuń
  2. Wow! Ale nakupiłaś :D A ja nie lepsza przecież... U mnie sama wiesz jak z nowociami, ostatnio Goldenki i Goldenki na przemian z limitka ze Zmierzchu z Essence i pachnącym Revlonem :P CO do innych kosmetyków niż lakiery... no cóż, tutaj krucho :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń co do lakierów essence, nie wiem czemu u ciebie się nie sprawdzają :C
    Ja Póki co oszczędzam święta i prezenty za pasem więc trzeba mieć trochę gotówki ;DD


    Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania fajne nagrody,. przewiduje nagrody pocieszenia ;P :http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje lakiery z essence sa strasznie nietrwale.. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm co z nowosci chyba nic ciekawego jakos przywiazuje sie do produktow a jak sa dobre i spr sie to uzywam non stop. Kupilam ostatnio kredke eyeliner z benefita myslalam ze cuda zdziala a tu klapa za bardzo miekka i mysle ze do smoky eye sie nada tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe nagrody się jak najbardziej należą za osiągnięte cele:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale duże zakupy :) U mnie jest kilka nowości, którymi się zaczynam cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakuposki:) Ja tam nigdy nie oszczędzam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie nigdy go nie miałam a póki co mam w domu chyba z 5 jak nie więcej kremów więc idę na odwyk ich kupowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten kremik do stop i rak z ziajki pomaranczowy i jest calkiem niezly. Ja ostatnio tez bylam na zakupach i czekam na paczuszke.. Ehh, staram sie oszczedac i nie umiem. te kosmetyki są przywiązane do mnie.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek łopianowy chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajajaj, też muszę w końcu kupić te Jolly Jewels z GR:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Top Coat z GR jest beznadziejny jak dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że ten top sprawia, że lakier pęka i tworzy się taka brzydka czarna pajęczyna na paznokciu :/

      Usuń
  14. Ja obecnie wykańczam swoje zapasy i dopiero za jakiś czas mam zamiar kupić sobie coś nowego. Skończył mi się krem do stóp i póki co waham się nad wyborem czegoś odpowiedniego. Ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie Marion :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń