poniedziałek, 26 listopada 2012

Kobo Ideal Cover Make Up - chętnie oddam :)!

Cześć wszystkim :)
Jakiś czas temu kupiłam Kobo Ideal Cover Make Up. Słyszałam o nim wiele dobrych opinii i pomyślałam, że może w końcu coś da radę z moimi cieniami pod oczami, z którymi wyglądam jak ofiara przemocy domowej :P. 


Niestety podkład ten kompletnie się u mnie nie sprawdził, nie zaprzyjaźniłam się z nim, może nie umiem po prostu z niego korzystać :). 


Stąd moja propozycja - bez żalu oddam go którejś z Was :)! Ot po prostu oddam. Podkład jest w kolorze 402 Nude Beige. Zużycie jest dokładnie takie, jak widać na zdjęciu. A może właśnie nie widać dokładnie, więc mogę Wam powiedzieć, że użyłam go dosłownie kilka razy - pod oczy i raz na twarz.


Te z Was, które mają na niego chętkę proszę o komentarz pod tym postem. Do piątku 30.11.2012 wybiorę jedną z Was drogą losowania :). Jedyny mały warunek to to, że musicie obserwować bloga :).

Buziaki i życzę Wam miłego, poniedziałkowego wieczoru :)



12 komentarzy:

  1. gdyby był nieco jaśniejszy, to ja bym się chętnie skusiła i tak dostałam kolejny za ciemny podkład, aa ;( takie uroki bladej gęby

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka go ma i nie jest z niego zadowolona, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie przypasował, ale dla wielu dziewczyn jest bardzo w porządku :)

      Usuń
  3. Chętnie przygarnę :) Kolor chyba byłby dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce,chce,chce, bardzo chce :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarne go do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, bo ciągle szukam tego jedynego ;) A jeszcze chętniej poobserwuję, bo zauważyłam co nieco interesujących mnie wpisów ;) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń