piątek, 17 lutego 2012

Moja kolorówka.

Cześć dziewczyny ;)!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje kosmetyki do makijażu. Trochę się tego nazbierało i tak nie pokazuję Wam wszystkiego, bo część moich kosmetyków została w mieszkaniu w Zabrzu. Aczkolwiek zobaczycie najważniejsze rzeczy, bez których nie umiem się obejść!
Uwielbiam makijaże oka, dlatego ciągle mi mało różnych cieni :). Kilka zdjęć (zdjęcia strasznie uwydatniły przybrudzone od cieni opakowania :/):

Paletka średnia z Sephory i paletki Sleek: Original, Monaco, Chaos

Paletka Sleek: Monaco

Paletka Sleek: Original

Paletka Sleek: Chaos. Spadła mi i niektóre cienie kompletnie się rozkruszyły.

Paletka Inglot Freedom System, paletka Catrice Smokey Eye, Paletka Maybelline, cień Kobo Fashion Eye Shadow: Golden Rose nr 205, paletka L'oreal Color Appeal Trio Pro, dla oczu zielonych.

Paletka Inglot Freedom System

Inglot Freedom System: złoty cień AMC Shine 148 i  Pearl 402, trzeciego brak póki co ;).

Paletka L'oreal Color Appeal Trio Pro dla oczu zielonych.

Paletka średnia z Sephory: 33 cienie, 3 eyelinery, 4 róże, 2 bronzery i 12 szminek/ błyszczyków.

Pomadka ochronna Nivea Milk&Honey, szminka Golden Rose nr 57,  pomadka kremowa Manhattan o matowym wykończeniu nr 95M.

Puder sypki transparentny My Secret, róż Golden Rose Terracotta Blush-On nr 08.

Cienie Kobo (od lewej) nr 111 Bubble Gum Pink, 113 Plum, 114 Aubergine, sypki cień Inglot  AMC 23,  biały cień z drobinkami Inglot AMC Shine 120.


Kremowy podkład w żelu Rimmel Match Perfection odcień True Ivory, korektor w sztyfcie Essence  Pure Skin nr  01, korektor rozświetlający pod oczy Manhattan Wake Up nr 1, korektor pod oczy Golden Rose Classics nr 02, baza pod cienie do powiek Kobo, eyeliner w żelu Essence nr 01 Midnight in Paris, eyeliner w pisaku Essence, transparentny tusz do rzęs Miss Sporty.

Tusz do rzęs L'oreal Lash Architect, Rimmel Glam Eyes, Max Factor 2000 Calories.


Jeśli chodzi o moich kosmetycznych faworytów to są to zdecydowanie paletki Sleek, paleta Sephory, kremowy podkład w żelu Rimmel, tusz do rzęs Max Factor 2000 Calories, cienie Inglota i eyeliner w żelu Essence :).


A jakie są Wasze kosmetyczne, kolorówkowe ulubieńce? 


4 komentarze:

  1. Dziś chciałam kupić puder my secret ale nie było :( eyeliner essence tez uwielbiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolekcja ;)
    zapraszam na mojego bloga ;)
    Pozdrawiam
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paletki Monaco. Obserwuję, zapraszam do siebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Monaco podoba mi się najbardziej :)! Również obserwuję

      Usuń